تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار بتادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
Cyberpunk 2077 دانلود بازی

دانلود پروژه ها و مقالات مهندسی برق - page 18
به وبلاگ ما خوش آمدید - لطفا صفحه را تا پایان مشاهده کنید
مقاله توپولوژيهاي مبدل اصلاح ضريب توان تك مرحله اي تك فاز

مقاله توپولوژيهاي مبدل اصلاح ضريب توان تك مرحله اي تك فاز

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

 

چكيده:

در اين مقاله توپولوژيهاي مبدل اصلاح ضريب توان تك مرحله اي تك فاز مرور مي شود. توپولوژيهاي بحث شده در اين مقاله مربوط به مبدل هاي AC-DC و AC-ACمي باشند كه بر اساس فركانس خروجي منبع AC، حضور خازن لينك DC و نوع كنترل استفاده شده (رزونانسي يا مدولاسيون پهناي پالس) طبقه بندي مي شوند. اصول عملكرد كلي و نقاط قوت و ضعف مبدلها (کانورترها) كه نويسنگان در دهه گذشته بررسي كرده اند، به تفصيل بحث مي شود و مناسب بودن آنها در كاربردهاي عملي بيان مي شود. با توجه به محدوديتهاي طراحي عملي، ممكن است بطور مؤثري تعداد زيادي از توپولوژيهاي مبدل تك مرحله در رنج وسيعي از كاربردها بكارگيري شوند.

كلمات كليدي: مبدلهاي AC-AC، مبدلهاي AC-DC، كاهش هارمونيك، اصلاح ضريب توان (PFC)، كيفيت توان، مبدلهاي تك مرحله، منابع تغذيه مد سوئيچي.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   13صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 34صفحه

 
ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/3 و در ساعت : 14:16 - نویسنده : barghproject
مقاله مدیریت تراکم با استفاده از پاسخگویی بار و ادوات FACTS

مقاله مدیریت تراکم با استفاده از پاسخگویی بار و ادوات FACTS

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکیده :

در این مقاله یک راه برای مدیریت تراکم خطوط انتقال در یک بازار تجدید ساختار شده بوسیله ترکیبی از پاسخگویی بار (DR) و ادوات FACTS پیشنهاد داده شده است. برای رسیدن به این هدف ، روش بازار متعادل دو پله ای فرموله شده است. در گام اول شرکت های تولیدی برای ماکزیمم کردن سودشان ، پیشنهادشان را به بازار ارئه داده اند و ISO بازار را که بر اساس حداکثر رفاه اجتماعی می باشد معین کرده است. قیدهای شبکه شامل آنهایی که به مدیریت تراکم مربوط هستند در گام دوم روش تعادل بازار نشان داده شده اند. این مقاله استفاده از تکنیک های بهینه سازی عدد صحیح مختلط را توسعه میدهد. و برای گام دوم پخش بار را به طوریکه کنترل کننده های ادواتFACTS و پاسخگویی بار با ژنراتورهای معمولی به طور بهینه هماهنگ شود انجام می دهد.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   8صفحه Elsevier
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 28صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/3 و در ساعت : 08:12 - نویسنده : barghproject
گزارش كارآموزي آسانسور در شرکت سهند فراز آسانبر

گزارش كارآموزي آسانسور در شرکت سهند فراز آسانبر

( فایل word قابل ویرایش )

فهرست مطالب

1-1- مقدمه 1

1-2- بررسی وضعیت صنعت آسانسور ایران

1-3- دلایل رواج آسانسورهای هیدرولیک 5

1-4- مختصری بر طرز کار آسانسور  15

1-5- سیستم های کنترل دسترسی در آسانسور  20

1-6- روانکاری در آسانسور و پله برقی 33

1-7- زنجیر جبران و اثرات آن بر عملکرد آسانسور 43 

1-8- نگهداری صحیح آسانسور  45

1-9- مقررات ایمنی ترمز آسانسور 49

1-10- صادرات   58 

1-1- مقدمه

 در این گزارش سعی بر آن داشته ایم که مطالبی از قبیل : 

مختصری از طرز کار استفاده از آسانسور ، معرفی برخی از اجزا و قسمتهای مختلف آسانسور ، انواع آسانسور ، بررسی وضعیت آسانسور در ایران و جهان ، چگونگی استفاده از قطعات سخت افزاری آسانسور و بطور کلی هر چه را که در طول این دوره آموختم را به آن اشاره داشته باشم . 

امید است این گزارش مورد استفاده دیگر دانش آموختگان این رشته نیز قرار بگیرد . 

 

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/3 و در ساعت : 02:51 - نویسنده : barghproject
توسعه یک آنالیز و کنترل زمان واقعی مبنی بر FPGA برای واسط های تولید توزیع شده

توسعه یک آنالیز و کنترل زمان واقعی مبنی بر FPGA برای واسط های تولید توزیع شده

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    چکیده__ انرژِ بدست آمده از منابع تجدید پذیر این روزها بسیار مهم شده اند، و این اساسا بدلیل سهم ناچیزشان در تولید گازهای گلخانه ای است. مساله ای که مطرح می شود این است که چطور می توان این منابع جدید را به شبکه های سنتی برق اضافه کرد، بطوری که بازده و قابلیت اطمینان این سیستم های تولید توزیع شده (DG) بیشینه شود. سخت افزار مورد نیاز برای این کار بطور کلی یک اینورتر منبع ولتاژی (VSI) است که یک بار معمولی _مانند کاربردهای تک-فاز مسکونی و تجاری_ را تامین کند. همچنین، فرآیند بهینه سازی نایزمند تجزیه تحلیل های معمولی توان می باشد. این مقاله توسعه و ارزیابی های آزمایشی یک سیستم کنترل توان برای یک VSI متصل به شبکه تک-فاز، شامل تحلیل توان را، با استفاده از یک پردازشگر برای پیاده سازی کنترل _یک مدار "آرایه کیت قابل برنامه ریزی میدان" (FPGA)_ ارایه می دهد. ساختار جدید سخت افزار شبکه عصبی خطی تطبیقی (ADALINE)، پیاده سازی الگوریتم های سیستم قدرت را ممکن ساخته، و همچنین اجازه تحلیل زمان-واقعی هارمونیک های مرتبه-بالا را بدون افزایش دادن ناحیه پیاده سازی مدار FPGA، خواهد داد. این ویژگی ها برای واسط های الکترونیک قدرتی DG جدید ایده آل می باشد، که می توان از آن نه تنها برای فرستادن توان اکتیو، بلکه برای جبران سازی هارمونیک ها و توان راکتیو نیز، استفاده کرد. شبیه سازی و نتایج تجربی طرح های پیشنهادی با فرکانس های ثابت و متغیر نیز، پیوست شده اند تا اعتبار انها مورد تاکید قرار گیرد.

 

    اصطلاحات مربوط__ شبکه عصبی مصنوعی (ANN)، تولید توان توزیع شده، تجزیه و تحلیل توان، آرایه های منطقی قابل برنامه ریزی، اندازه گیری توان، اعوجاج هارمونیکی کل.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 11 صفحه IEEE  2012
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 38 صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/2 و در ساعت : 20:18 - نویسنده : barghproject
مقاله پاسخگویی بار در بازار برق هند

مقاله پاسخگویی بار در بازار برق هند

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

 چکیده :

این مقاله یک روش برای پیاده سازی هزینه تنظیم سرویس در بازار خرده فروشی برق در هند ، زمانیکه بازار عمده فروشی آزاد شده است و از طریق یک بازار لحظه ای ساعتی عمل می کند را تشریح می کند. همانطور که در یک کشور در حال توسعه چهارچوب ملاحظات سیاسی سطوح تعرفه ، برجسته تر از امنیت عرضه می شود ، ارضا کردن سطح اختصاص داده شده تقاضا ، اهمیت کمتری پیدا می کند. تنظیم کنندگان بازار خرده فروشی اغلب توسط سیاست مداران مجبور به نگه داشتن تعرفه خرده فروشی در سطحی ، کمتر از مقدار بهینه می شوند. این محدودیت بودجه را بر شرکت های توزیع برای تهیه برق ، که لازم است تا به سطح تقاضای اختصاص داده شده برسد ، تحمیل می کند. این روشی است که پاسخگویی بار در سیستم معرفی شده است و تاثیر خودش را در قیمت های بازار لحظه ای دارد. ما چنین شرایطی از ناتوانی سرویس دهی تقاضای اختصاص داده شده را به عنوان بی فایدگی برای تنظیم کننده مدل می کنیم که این بی فایدگی باید به حداقل برسد و موازنه مربوطه را محاسبه می کنیم. این به یک مکانیزم سیستماتیک ، برای قطع بار ها منجر خواهد شد. ما دریافتیم که حتی یک قطع کوچک در توانایی شرکت های توزیع برای تهیه برق از بازار لحظه ای ، تاثیر عمیقی بر قیمت ها در بازار لحظه ای خواهد داشت.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   10صفحه Elsevier
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 21صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/2 و در ساعت : 14:18 - نویسنده : barghproject
مقاله آنالیز رفتار بارهای پاسخگو(پاسخگویی بار) مسکونی بر اساس شبیه سازی مونت کارلو : مورد یین چوان..

مقاله آنالیز رفتار بارهای پاسخگو(پاسخگویی بار) مسکونی بر اساس شبیه سازی مونت کارلو : مورد یین چوان در چین

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

چکیده :

پاسخگویی بار برای قیمت گزاری متغیر با زمان برق برای یک مدیریت موثر شبکه هوشمند منابع الکتریکی مهم می باشد. این مقاله یک رهیافت جدید برای تعیین پاسخ بار مسکونی به نرخ های TOU (زمان استفاده) را ارائه می دهد. که مستلزم یک تخمین اقتصادسنجی معادلات تقاضای TOU نمی باشد. بر اساس یکی از چهار شبکه هوشمند آزمایشی در چین ، رهیافت ما از اطلاعات خلاصه جمع آوری شده در سال 2011 از 236 ساکن در یین چوان برای پیاده سازی یک شبیه سازی مونت کارلو برای بدست آوردن حداقل ، مورد انتظار و ماکزیمم پاسخدهی بار برای 4 طراحی نرخ TOU ، استفاده می کند. دریافتیم که ساکنان به قیمت گزاری TOU ، زمانی که طرح نرخ TOUفقط باعث یک افزایش 10 درصدی در صورت حساب های برق موجودشان تحت نرخ های غیر TOU می شود ، پاسخ نمی دهد. با این حال پاسخدهی تقاضای پیک تخمین زده شده آنها ، زمانیکه قیمت گزاری زمان پیک 20% (40%) افزایش می یابد ، برابر 41/8% (26/21) خواهد بود. بر اساس این نتایج ، نتیجه می گیریم که نرخ هایTOU به طور مناسب طراحی شده ، برای بهره برداری موثر یک شبکه هوشمند ، مفید هستند.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   7صفحه Elsevier
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 14صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/2 و در ساعت : 08:19 - نویسنده : barghproject
گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی

گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی

( فایل word قابل ویرایش )

 

بخش اول : آشنایی با تاسيسات الكتريكي
آشنايي با جريان سه فاز
جريان سه فاز در مداري كه سيم بندي القاء شونده آن (آرميچر) از سه دسته سيم پيچ جدا كه هر كدام نسبت به هم 120 درجه الكتريكي اختلاف فاز دارند تهيه مي شود.
انواع اتصال در سيستم سه فاز 
در سيستم سه فاز معمولاً‌ از سه نوع اتصال استفاده مي شود :
الف- اتصال ستاره
ب- اتصال مثلث
ج- اتصال مختلط
-محاسبه جريان و ولتاژ در اتصال ستاره
همانطور كه مي دانيم در اتصال ستاره اختلاف سطح هر فاز با سيم نول ولتاژ فازي (UP) و اختلاف سطح هر فاز با فازي ديگر ولتاژ (Ul) را تشكيل مي دهند. مقدار ولتاژ خط از مجموع دو ولتاژ فازي بدست مي آيد. به همين جهت براي بدست آوردن مقدار Ul بايد برآيند دو ولتاژ فازي را رسم و مقدار آن را محاسبه نماييم.

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/2 و در ساعت : 02:44 - نویسنده : barghproject
مقاله روش‌های اختصاص منبع در شبکه های رادیو شناختی مشارکتی

مقاله روش‌های اختصاص منبع در شبکه  های رادیو شناختی مشارکتی



رشته :::مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایلdoc
حجم فایل412 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل26

1553-877X/14/$31.00 c 2014 IEEE

Resource Allocation Techniques in Cooperative Cognitive Radio Networks


In the past decade, cognitive radio and cooperative communication techniques have been proposed in the literature for efficiently utilizing the radio resources. Cognitive radio is an emerging technology intended to enhance the utilization of the radio frequency spectrum. The cooperative communication system, with the same total power and bandwidth of legacy wireless communication systems, can increase the data rate of the future wireless communication system. A combination of cognitive radio with cooperative communication can further improve the future wireless network performance. Efficient r esource a llocation in cooperative cognitive radio network (CRN) is essential in order to meet the challenges of future wireless networks. In this article, a survey of resource allocation in cooperative CRN is presented. We discuss the taxonomy of objectives and protocols used in the literature for resource allocation in cooperative CRN. This paper also highlights the use of power control, cooperation types,network configurations a nd d ecision t ypes u sed i n cooperative CRN. Finally, directions for future research are outlined.
Index Terms—Resource allocation, cooperative communication, cognitive radio

 

روش‌های اختصاص منبع در شبکه  های رادیو شناختی مشارکتی

در دهه ی گذشته، روش های ارتباط (مخابراتی) مشارکتی و رادیو شناختی در منابع (مقالات) برای استفاده ی موثر از منابع رادیویی ارائه شده است. روش رادیو شناختی یک فن آوری در حال ظهور است که به منظور افزایش استفاده از طیف فرکانس رادیویی در نظر گرفته شده است. سیستم ارتباط مشارکتی (با توان کل و پهنای باند مشابه با سیستم­های ارتباطی بی سیم بازمانده) می تواند سرعت داده ی سیستم ارتباط آینده بی سیم را افزایش دهد. ترکیب روش رادیو شناختی با روش ارتباطی مشارکتی عملکرد شبکه ی بی سیم را در آینده بهبود می بخشد. تخصیص کارآمد منابع در شبکه ی رادیو شناختی مشارکتی (CRN) به منظور برآورد چالش های شبکه های بی سیم آتی ضروری است. در این مقاله، مروری بر تخصیص منابع در CRN مشارکتی ارائه می شود. طبقه بندی اهداف و پروتکل های مورد استفاده در منابع (مقالات) برای تخصیص منابع در CRN مشارکتی را مورد بحث قرار می دهیم. این مقاله استفاده از کنترل توان، انواع مشارکت، ترکیب شبکه و انواع تصمیمات استفاده شده در CRN مشارکتی را بررسی می کند. در نهایت، مسیرهایی برای تحقیق در آینده ارائه می شود.

 

کلمات کلیدی: تخصیص منابع، ارتباط مشارکتی، رادیو شناختی.

  1. 1.       مقدمه

رادیوشناختی یک فن آوری در حال ظهور است که به منظور افزایش استفاده از  طیف فرکانس رادیویی در نظر گرفته می­شود. سیستم های ارتباط مشارکتی و چند آنتنی (با قدرت کل و پهنای باند مشابه سیستم های ارتباط بی سیم بازمانده) سرعت داده ی سیستم های ارتباط بی سیم آتی را افزایش می دهند. ترکیبی از رادیوشناختی با ارتباط مشارکتی و/یا چند آنتنی عملکرد سیستم های بی سیم آتی را بیشتر بهبود می بخشد. با این حال، ترکیب این روش ها مسائل جدیدی در سیستم های بی سیم مطرح می کند که باید مورد بررسی قرار گیرند. در مرور منابع، ابزارها و تکنیک­های تخصیص منابع جدید و پیشرفته که در CRN مشارکتی با قابلیت های رله کردن استفاده شده است مورد بررسی قرار می گیرد. نخست، مبانی و اصطلاحات ارتباط رادیو شناختی و مشارکتی را بطور خلاصه شرح می دهیم و پس از آن بررسی جامع بر روی روش های تخصیص منابع موجود در CRN مشارکتی را ارائه می کنیم.

دانلود ترجمه مقاله روش‌های اختصاص منبع در شبکه­ های رادیو شناختی مشارکتی

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/1 و در ساعت : 21:23 - نویسنده : barghproject
مقاله روش های ساده و موثر برای تخمین حد بارپذیری وپایداری ولتاژشبکه توزیع شعاعی

مقاله روش های ساده و موثر برای تخمین حد بارپذیری وپایداری ولتاژشبکه توزیع شعاعی

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

مقدمه

پایداری ولتاژ در صنعت و در آزمایشگاه های جهان، از آنجا که توسعه سیستم قدرت به دلایلی همچون محدودیت های کمبود سرمایه یا مشکلات ارتباطات محیطی، بررسی می شود. در نواحی صنعتی، مشاهده شده که در شرایط بار بحرانی فروپاشی ولتاژ رخ می دهد. سیستم توزیع شعاعی دارای نسبت  کم است و افت ولتاژ  و  در این سیستم ها  ممکن است منجر به فروپاشی ولتاژ گردد. مساله پایداری ولتاژ،برای سالهای زیادی مورد مطالعه قرار گرفته شده، اما اغلب برروی سیستمها ی انتقال فشار قوی بررسی شده است.

اثر بارها در سطح توزیع ممکن است کاملاً توسط این مطالعات پوشش داده نشده باشد. بنابراین محققها و صنایع، خیلی کم به تحلیل مساله پایداری ولتاژ سیستم توزیع پرداخته اند.

محققین تاکنون چندین شاخص پایداری ولتاژ برای سیستمهای توزیع شعاعی، جایی که بار در باس معین افزایش داده می شود بررسی کرده اند.

 

این شاخص ها همچنین می توانند سیستم شعاعی واقعی را به دو باس معادل سیستم کاهش دهند.محاسبه مقدار این شاخص ها نیاز به حل مساله پخش بار و تعیین تلفات خطوط سیستم دارد.

مرجع [3] یک معیار برای آنالیز پایداری ولتاژ در سیستم توزیع شعاعی به وسیله یک شکل هندسی با استفاده از معادله پخش بارارائه می کند. این ویژگی

یکتا و ممکن پخش بار توسط دیاگرام دایره ای ژنراتورهای سنکرون و ماتریس ژاکوبین تست شده است. کاهش سیستم به سیستم معادل دو باس برای آزمایش

این ویژگی ها استفاده شده است. در بعضی مواقع، حاشیه پایداری ولتاژ سیستمهای توزیع شعاعی برای تعیین فاصله تا نقطه فروپاشی ولتاژ استفاده

می شود.

پروژه کارشناسی ارشد برق برای درس مکانیک

فایل محتوای

اصل مقاله لاتین و متن ورد ترجمه شده بص.رت کاملا تخصصی می باشد


 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/1 و در ساعت : 14:36 - نویسنده : barghproject
مقاله تعیین اندازه بهینه یک سیستم قدرت هیبرید (ترکیبی) مستقل از طریق بهینه سازی اجتماع ذرات برای...

مقاله تعیین اندازه بهینه یک سیستم قدرت هیبرید (ترکیبی) مستقل از طریق بهینه سازی اجتماع ذرات برای منطقه کهنوج واقع در جنوب شرق ایران

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

چکیده :

 در این مقاله یک روش هوشمند جدید به مسئله اندازه در یک سیستم قدرت هیبرید اعمال شده است به طوریکه تقاضای مناطق مسکونی برآورده شود. این مطالعه برای منطقه کهنوج در جنوب شرق ایران انجام شده است. قابل ذکر است که بسیاری از مناطق مشابه در سراسر جهان با این وضعیت نوعی وجود دارد که می تواند بسط داده شود. این سیستم از پیل های سوختی ، تعدادی واحد بادی ، تعدادی الکترولایزر ، یک بهساز (reformer) ، یک راکتور بی هوازی و تعدادی مخزن هیدروژن تشکیل شده است. این سیستم در نظر گرفته شده است که مستقل ( مستقل از شبکه ) باشد و از انرژی زیست توده (بیومس) به عنوان یک منبع انرژی در دسترس استفاده می کند. در این سیستم هیدروژن تولید شده توسط بهساز به طور مستقیم به پیل های سوختی تحویل داده می شود. زمانیکه توان تولید شده توسط توربین بادی به علاوه توان تولیدی توسط پیل سوختی ( تغذیه شده توسط بهساز) بیشتر از تقاضا است ، باقیمانده به الکترولایزر تحویل داده می شود. در مقابل زمانیکه توان تولیدی توسط توربین بادی به علاوه توان تولیدی توسط پیل سوختی ( تغذیه شده توسط بهساز ) کمتر از تقاضا است ، تعداد پیل های سوختی بیشتری به کار گرفته می شود و توسط هیدروژن ذخیره شده تغذیه خواهد شد. هدف ما حداقل کردن هزینه های کلی سیستم به شرط برآورده شدن تقاضا ، می باشد. الگوریتم PSO برای تعیین اندازه بهینه اجزا سیستم مورد استفاده قرار گرفته است.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین   8صفحه Elsevier
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 19صفحه
  3.  عکس های خروجی شبیه سازی شده با متلب

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/1 و در ساعت : 08:31 - نویسنده : barghproject
پیاده سازی شبکه عصبی Hopfield مجتمع سازی گسترده ی (VSLI) دیجیتال، در آرایه های گیت قابل برنامه ریزی

پیاده سازی شبکه عصبی Hopfield مجتمع سازی گسترده ی (VSLI) دیجیتال، در آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدان (FPGA) برای حل مسایل محدودیت رضایت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده__ این مقاله در مورد پیاده سازی شبکه های عصبی Hopfield برای حل مسایل مربوط به محدودیت رضایت _با استفاده از آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدانFPGA_ بحث می کند. این مقاله در مورد روش های فرمول بندی این مسایل همانند شبکه های عصبی گسسته بحث می کند، و سپس مساله ی N-queen را با استفاده از فرمولبندی بدست آمده تشریح می کند. سرانجام، نتایج ارایه شده زمان های محاسبه ی یک کامپیوتر معمولی برای شبیه سازی اجرای شبکه Hopfield بر روی یک فضای کاری باکیفیت، مقایسه می کنند. در این روش، رشد پیشرفت قابل مشاهده می باشد که نشان می دهد حداکثر رشد 2 تا 3 برابر دامنه _با استفاده از ابزارهای _FPGA ممکن می باشد.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 11 صفحه
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 25 صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/11/1 و در ساعت : 03:18 - نویسنده : barghproject
دانلود پروژه بررسی سيستم توزيع انرژی الكتريكی
دانلود پروژه بررسی سيستم توزيع انرژی الكتريكی

پایان نامه برق - الکتروتکنیک
عنوان کامل: سيستم توزيع انرژی الكتريكی
فرمت فایل: WORD !!!
تعداد صفحات پروژه: 50
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت برق يكي از حياتي ترين صنايع يك كشور به حساب مي آيد. در اين ميان شبكه تورزيع انرژي الكتريكي محل تلاقي مشتركين صنعت برق مي باشد و اشكالات سيستم توزيع در اين صنعت از ديد مصرف كنندگان،مشكل كليه صنعت برق قلمداد خواهد شد.توسعه روز افزون، عدم پيش بيني صحيح اين روند و عقب ماندگي تكنولوژي همواره مشكلاتي را در سيستم توزيع انرژي الكتريكي به همراه داشته است.
فصل 1 : لزوم توجه و آشنايي با سيستم توزيع انرژي الكتريكي
فصل 2 : مصرف كننده ها
فصل 3 : انواع هادي ها و جنس هادي ها
فصل 4 : پايه ها
فصل 5 : مقره ها
فصل 6 : كنسول ، كراس آرام و آرايش شبكه
فصل 7 : آرايش شبكه توزيع و متعلقات آن و تنظيم و محاسبات مربوط به ولتاژ در شبكه توزيع
فصل 8 : ترانسفورماتورهاي توزيع
فصل 9 : خطوط هوايي شبكه هاي توزيع
ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/30 و در ساعت : 22:38 - نویسنده : barghproject
دانلود پروژه ارزیابی عملکرد ژنراتورهای موازی در خطای ترمینال ژنراتور

دانلود پروژه ارزیابی عملکرد ژنراتورهای موازی در خطای ترمینال ژنراتور

پایان نامه کارشناسی مهنذسی برق - شبكه های انتقال و توزيع
عنوان کامل: ارزیابی عملکرد ژنراتورهای موازی در خطای ترمینال ژنراتور
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 87
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ژنراتورهاي سنكرون ماشيني است كه براي تبديل انرژي مكانيكي به انرژي الكتريكيac  به كار مي رود.در ژنراتور سنكرون يك ولتاژ  dc به رتور داده مي شود تا ميدان مغانطيسي رتور شكل بگيرد و سپس رتور به حركت در مي ايد و در سيم پيچ هاي استاتور ولتاژ سه فاز القاء مي كند.براي رساندن جريان dc به رتور مكانيزم خاصي مورد نظر است
1-رساندن توان از يك منبع خارجي به رتور توسط حلقه هاي لغزان و جاروبكها(در اين حالت استهلاك زياد است وبيشتر در ژنراتورهاي كوچك كاربرد دارد)
2-رساندن توان از يك منبع خاص كه مستقيما بر روي محور ژنراتور نصب شده است(در ژنراتورهاي بزرگ)
ژنراتورهاي سنكرون طبق تعريف سنكرون هستند.بدين معنا كه فركانس الكتريكي توليد شده با سرعت چرخش مكانيكي قفل مي گردد.ولتاژ داخلي توليد شده داخلي در ژنراتور مستقيما با فوران و فركانس متناسب است.
ژنراتورها به عنوان توليد كننده انرژي به صورت سنكرون با شبكه در حال بهره برداري بوده تحت تاثير شبكه مصرف و تغييرات مداوم بار واقع مي باشند بهره برداري مرتب و منظم ژنراتورها در هر لحظه به كيفيت بهره برداري شبكه بستگي داشته در صورت بروز هرگون اختلال در شبكه احتمال خارج گشتن ژنراتور از حالت سنكرون موجود مي باشد.

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/30 و در ساعت : 18:34 - نویسنده : barghproject
هموارسازی توان خروجی PVبا استفاده ازسیستم خازن

هموارسازی توان خروجی PVبا استفاده ازسیستم خازن

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

چکیده:

سیستمهای فتوولتائیک به عنوان یکی ازمنابع عمده انرژی الکتریکی درنظرگرفته شده برای دهه بعد هستند هزینه سلولهایPVدرحال کاهش است بیشتروبیشترواین کمک خواهدکرد به افزایش نفوذآن درسیستم های قدرت یکی ازمسائل اصلی سیستم هایPV وابستگی آنها به درخشندگی نورخورشید و دمای سلول می باشد. همانطوریکه در طول روز هردواین  عوامل درحالت تغییرهستند،توان خروجی سلولهای   PVنوسانات قابل توجهی داردکه درسیستمهای قدرت بانفوذ زیادPV ها ( سیستم هایی که درآن ازPVزیاداستفاده شده است)این نوسانات قابل قبول نخواهد بود. به منظورحل این مشکل،این مقاله پیشنهاد یک سیستم برای صاف کردن توان خروجی PVبا استفاده ازسیستم انرژی خازن است. .یک مطالعه موردی برای بررسی عملکردپیکربندی پیشنهادی شبیه سازی شده است و نتایج نشان میدهدکه درآن بطورقابل توجهی توان خروجی سیستمPVصاف شده است .

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین5 صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 14صفحه

 


 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/30 و در ساعت : 14:09 - نویسنده : barghproject
تحلیل تئوری و تجربی اثر پیش جرقه بریکر خلاء بر روی ترانسفورماتور

تحلیل تئوری و تجربی اثر پیش جرقه بریکر خلاء بر روی ترانسفورماتور

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

 

چکیده:

کار ارائه شده در این مقاله ، بررسی اثر پیش جرقه (Prestrike) بریکر خلاء که در طی برقدار کردن ترانسفورماتور توزیع رخ می دهد است. یک مدار آزمایشی تجربی که شامل یک ترانسفورماتور تغذیه، یک بریکر خلاء (VCB) ، یک کابل و یک ترانسفورماتور آزمایش (ترانسفورماتور تست) است، ساخته می شود و پیش جرقه هایVCB ، ثبت می شوند. ترانس تست ، یک پیش طرح و نمونه آزمایشی ترانس توزیع با نقاط اندازه گیری نصب شده در طول سیم پیچی های ترانس در هر فاز است. نوسانات ولتاژ در طول سیم پیچی ها و ترمینالهای ترانس اندازه گیری می شوند. ترانس با استفاده از پارامترهای  Lumped استخراج شده از معادلات تلگرافر به فرم گسسته مدلسازی می شود. نوسانات ولتاژ در طی سوئیچ زنی در حال بهره برداری، با و بدون یک کابل نصب شده بین VCB و ترانس ضبط و محاسبه می شود. ولتاژ های محاسبه شده مطابقت خوبی با ولتاژهای اندازه گیری شده را نشان می دهند. روش توصیف شده می تواند توسط سازندگان ترانس،  برای ارزیابی و تخمین زدن شکل موجهای ولتاژ در طی سوئیچ زنی یا صاعقه برای ارائه اطلاعات مفید جهت مطالعات هماهنگی عایقی و جهت بررسی اثرات رزونانس (تشدید) در سیم پیچی های ترانس، استفاده شود.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین9 صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 23صفحه

 


 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/30 و در ساعت : 08:18 - نویسنده : barghproject
کنترل سرعت بدون سنسور جهت دهی میدان استاتور غیر مستقیم برای درایو موتور القایی تکفاز

کنترل سرعت بدون سنسور جهت دهی میدان استاتور غیر مستقیم برای درایو موتور القایی تکفاز

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکیده ــ نیاز صنعتی برای کنترل یک ماشین القایی، بدون استفاده از سنسور مکانیکی، در حال افزایش است، و این در نشریات جدید بخوبی بچشم می خورد. تمرکز، بر روی بهبود کنترل، بدون یک سنسور مکانیکی است. یک روش جدید برای پیاده سازی یک کنترل شار-استاتور-جهت-یافته ی غیر مستقیم (ISFOC) بدون سنسور، برای درایو یک موتور القایی تکفاز (SPIM)، در این مقاله ارایه شده است. روش ارایه شده ی تخمین سرعت روتور، تنها بر مبنای اندازه گیری های جریان های سیم پیچ های اصلی و کمکی استاتور، و نیز اندازه گیری جریان محور q مرجع، که توسط الگوریتم کنترلی تولید می شود، می باشد. خطای جریان محور q اندازه گیری شده از مقدار مرجع آن، کنترل کننده ی تناسبی-انتگرالی را تغذیه می کند، و خروجی آن فرکانس زاویه ای لغزش تخمین زده شده، می باشد. نتایج تجربی بدست آمده برای کنترل سرعتISFOC (کنترل شار-استاتور-جهت-یافته ی غیر مستقیم) بدون سنسور یک درایو SPIM، با استفاده از یک سیستم dSPACE با برد کنترلر DS1104 مبنی بر پردازشگر سیگنال دیجیتال TMS320F240، ارایه و نیز تجزیه تحلیل شده است. شبیه سازی های دیجیتال و نتایج آزمایشی، به منظور نمایش بهبود در عملکرد الگوریتم بدون-سنسور ارایه شده، ارایه شده اند.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین  10صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 22صفحه

 

اصطلاحات شاخص ــ کنترل غیر مستقیم شار-استاتور-جهت-یافته، کنترل برداری بدون-سنسور، موتور القایی تکفاز، تخمین سرعت.


 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/30 و در ساعت : 00:13 - نویسنده : barghproject
رابط الکترونیک قدرت با کنترل کننده DSP برای تولید توزیع شده ی مبنی بر پیل سوختی

رابط الکترونیک قدرت با کنترل کننده DSP برای تولید توزیع شده ی مبنی بر پیل سوختی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

    چکیده__ تولید کنندگان خصوصی توان، برسعت در حال افزایش هستند تا افزایش تقاضای بار را در بخش های خانگی، تجاری، و صنعتی پاسخگو باشند. در اینجا، سیستم های تولید توزیع شده (DGها)، نقش مهمی را در تولید سوخ تهای فسیلی بازی می کنند. در میان تکنولوژی های مختلف تولید توزیع شده مانند پیل سوختی، توان بادی، و خورشیدی، تولید توزیع شده ی مبنی بر پیل سوختی _به دلیل بازده بالای آن، پاک بودن، مدولار بودن، و فواید اقتصادی آن_ در حال مشهورتر شدن می باشد. بنابراین، توسعه یک رابط الکترونیک قدرت مناسب و طرح های کنترلی، نقش حیاتی در تنظیم ولتاژ پیل سوختی ، هم تحت شرایط پایدار و هم تحت شرایط گذرا، ایفا می کند. ازینرو این مقاله یک رابط الکترونیک قدرت تک-مرحله ای DSP-کنترل شده را برای تولید مبنی بر پیل سوختی _که برای کاربردهای مسکونی/متصل به شبکه می باشد، ارایه می دهد. طرح ارایه شده، سیگنال های کنترلی مدولاسیون پهنای پالس (PWM) را با استفاده از کنترل کننده TMS320F2812 DSP که با مدلMATLAB/Simulink مرتبط می شود، تولید می کند. یک مدل جامع مبنی بر شبیه سازی از طرح ارایه شده، استنتاج شده و مورد بحث قرار می گیرد. نتایج آزمایش به ازای بارهای متغیر و شرایط گذرا، ارایه می شوند.

 

اصطلاحات مربوطه__ استادیو سازنده کد، DSP، پیل سوختی قشای الکترولیت پلیمری (PEM)، کیفیت توان، اینورتر مدولاسیون پهنای پالس (PW).

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 12 صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 30 صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/29 و در ساعت : 20:18 - نویسنده : barghproject
ولتاژهاي القايي و تلفات توان در كابل های زره دار تك هادي

ولتاژهاي القايي و تلفات توان در كابل های زره دار تك هادي

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

چكيده:

كابل هاي زره دار تك هادي اغلب براي انتقال جريان هاي بالا در ساختمانها استفاده مي شوند. اين مقاله، يك بررسي تجربي از ولتاژهاي القايي و مقاومتهاي كابل مربوط به نصب اين كابل ها در ساختمانها را ارائه مي دهد. ولتاژهاي القايي زره و مقاومت هاي كابل تحت عمليات مختلف نصب در هم فركانس قدرت و هم فركانسهاي هارمونيكي اندازه گيري مي شوند. تاثير شكل كابل، آرايش و چيدمان مهار و روش ساپورت گذاری و قرارگیری كابل بر روي اين مباحث بيان مي شود و بطور تجربي با كابل هاي استاندارد مسي زره دار تك هادي 185 ميلي متر مربع ( 365 kcmil ) نشان داده مي شود. ولتاژ مقاوم و قابل تحمل معمولاً براي كابل هاي زره اي استفاده شده در ساختمانها كوچك است. تلفات توان بطور قابل ملاحظه اي افزايش مي يابد هنگاميكه زره كابل در دو طرف انتهايي كابل مهار شده باشد، بويژه در حالتي كه جريانهاي هارمونيكي در كابل ها زياد باشد. در نهايت، توصيه هايي براي نصب كابل هاي زره دار تك هادي در ساختمانها ارائه مي شود.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین7 صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 23صفحه

 


 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/29 و در ساعت : 14:13 - نویسنده : barghproject
بررسی درمورد مدیریت انرژی و استراتژی های کنترل آن در میکروشبکه

بررسی درمورد مدیریت انرژی و استراتژی های کنترل آن در میکروشبکه

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکیده:

در این مقاله میکروشبکه هایی که متشکل از پیل های (سلول های) خورشیدی ،میکرو توربین،وسیله ذخیره و بار است بررسی شده اند.بر اساس تجزیه و تحلیل ساختار خاص میکروشبکه و حالت های عملی هر میکرو سورس(منبع کوچک)برنامه مدیریت انرژی ارائه و طراحی شده است،برنامه مدیریت انرژی و استراتژی های کنترل آن تحت شرایط حالت اتصال شبکه و حالت جزیره ای (islanding) بررسی شده است.چند مثال الگوریتمی از طریق شبیه سازی بررسی شده است و نتایج شبیه سازی صحت استراتژی های کنترل مدیریت انرژی را تأیید می کند.نتایج این تحقیق نشان می دهد ثبات و کارایی بالای کارکرد میکروشبکه بعلت کنترل هم آراسته (هماهنگ) مدیریت انرژی تضمین می شود.

(کلمات کلیدی میکروسورس،سیستم مدیریت انرژی،استراتژی های کنترل،حالت های عملکرد)

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین5 صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 13صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/29 و در ساعت : 08:29 - نویسنده : barghproject
تعیین اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) با در نظر داشتن قابلیت اطمینان، در یک ریزشبکه

تعیین اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) با در نظر داشتن قابلیت اطمینان، در یک ریزشبکه

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

    چکیده ــ این مقاله، مدلی برای محاسبه اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) در یک ریزشبکه را، با در نظر گرفتن معیار قابلیت اطمینان، ارایه می دهد. هر چهESS (سیستم ذخیره سازی انرژی) بزرگتر باشد، نیازمند هزینه های سرمایه گذاری بیشتری بوده، درحالیکه هزینه عملکرد ریزشبکه، کاهش می یابد. مساله تعیین اندازه بهینه ESS که در اینجا ارایه می شود، هزینه سرمایه گذاری (هزینه اولیه) ESS را، و نیز هزینه عملکرد مورد انتظار شبکه را، کمینه می کند. با استفاده از ESS، کمبود توان تولیدی به سبب قطع شدن واحدهای موجود و یا جدا شدن واحدهای تجدیدپذیر، کنترل می شود؛ ازینرو، معیار قابل اطمینان بودن ریزشبکه، برآورده می شود. از یک مدل عملی ESS استفاده می شود. از یک برنامه نویسی مرکب-عدد صحیح (MIP) برای فرمول بندی مساله استفاده شده است. نمونه های گویا نشان دهنده ی بازده ی مدل ارایه شده می باشند.

    اصطلاحات شاخص ــ سیستم ذخیره سازی انرژی، برنامه ریزی توسعه، ریزشبکه.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین  7صفحه IEEE
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 17صفحه

 

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
| لینک ثابت | نسخه قابل چاپ | امتیاز :
rss نوشته شده در تاریخ 1393/10/29 و در ساعت : 04:14 - نویسنده : barghproject
آخرین مطالب نوشته شده
  • ذکر روز دوشنبه: یا قاضی الحاجات
  • آموزشی رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک : همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
  • بسته آموزشی رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
  • تجزيه و تحليل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ همراه با ترجم
  • بسته خودآموز آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمر
  • آموزش گام به گام ارسال مقاله ISI به ناشر Elsevier
  • دانلود گزارش کارآموزی برق قدرت ، پستهای ۶۳، ۲۳۰، ۴۰۰ کیلو ولت
  • رویکرد تکاملی جدید برای مشکل خوشه بندی متعادل بار در شبکه های حسگر بی سیم
  • تاثیر نقص لبه ای و نوسانات بالقوه در خواص انتقال نانو روبانهای گرافن همراه با تر
  • دو نمونه جدید با قدرت كم و كارایی بالا
  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی برق در پست برق مترو
  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی برق در شرکت فنی حفاظتی
  • دانلود ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشتی ترکیبی براساس شناسایی جاده
  • بررسی انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن
  • سلول های خورشیدی و مواد تشکیل دهنده سلول های خورشیدی
  • CLEARANCE در خطوط هوایی و پست های فشارقوی
  • رابط الکترونیک قدرت با کنترل کننده پردازشگر دیجیتال سیگنال
  • دانلود بسته ویژه آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با
  • آموزش مرحله ای ارسال مقاله ISI به ناشر Elsevier
  • مقاله تکنیک توسعه طرح خودکار حذف بار برق
  • Copyright © 2010 by http://barghproject.samenblog.com